יום רביעי, 2 בינואר 2013

מלונות מומלצים ב-קישקונהאלש, הונגריה. החל מ-25$ ללילה

קישקונהאלש, הונגריה

קישקונהאלש

למציאת הדילים הטוביןם ביותר מבין 62 מלונות בקישקונהאלש, הונגריה עם hotels-seeker.com על ידי השוואת מאות אתרים בבת אחת. הבטחה למחיר הטוב ביותר! עמוד 2 מתוך 3

Apollo Hotel Kecskemet

המלון המדורג 3 כוכבים יושב במרכז קצקמט.

Apollo Hotel Kecskemet מציע חניה מקורה, אינטרנט אל- חוטי חינם ואחסון מזוודות. בנוסף יש טראסה.

בחדרים המרווחים של Apollo Hotel Kecskemet תיהנו מכבלים / לוויין, מרפסת וטלוויזיה. כל חדר מצוייד בטלפון, מקרר ומגהץ. חדרי האמבטיה הפרטיים מצויידים במקלחת ומקלחת ואמבטיה פרטיים.

מסעדת המלון מציעה תפריט מקורי ואווירה רגועה. ובנוסף יש מבחר רחב של מסעדות ובתי קפה אשר ממוקמים בשכנות למלון. את ארוחת הבוקר ניתן לקבל בחדרים ולהנות ממנה בנינוחות ובפרטיות.

המלון נהנה ממיקום מרכזי עם עם מגוון רחב של אתרים תיירותיים במרחק הליכה קצר.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, ארוחת בוקר בחדר

שירותים

שירות השכמה, מכונת צילום , שרותי פקס, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 10:00


Mozart Hotel

המלון המדורג 4 כוכבים ממוקם בלב סגד.

Mozart Hotel מציע מעלית, אינטרנט אל- חוטי חינם וקבלה הפועלת 24 שעות. כחלק משרותי המלון, הינכם מוזמנים להשכיר מחשבים לשימוש אישי לצרכי פנאי או עבודה. הצוות בעמדת הקבלה יעזור בשמחה בכל בקשה שתעלה בליבכם בזמן השהות במלון.

החדרים מצויידים היטב על מנת להבטיח לכם שהייה נוחה ומציעים כספת, כבלים / לוויין וטלוויזיה. כמו כן החדרים מכילים מיני בר ופינת קפה ותה.

הבר של Mozart Hotel מציע מבחר משקאות איכותיים ותפריט קל באווירה נעימה. בנוסף, המלון מגיש ארוחת בוקר יומית.

המיקום במרכז אזור הבילויים של סגד מבטיח שפע מסעדות מצוינות ובתי קפה טרנדיים עם אווירה נהדרת. הLake Feher Szeged נמצא במרחק של 20 דקות ברכב.

כללי

מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, פינת קפה ותה, מייבש שיער, טלוויזיה

שירותים

מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, כספת, מחשב, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

אין חניון במקום.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 10:00


Antikapartman

את Antikapartman תמצאו במרחק של 20 דקות ממרכז העיר עם דירות נעימות ומגוון שרותים אטרקטיביים כמו למשל חנייה מאובטחת, אינטרנט אל- חוטי חינם ואחסון מזוודות.

כל דירה מאובזרת בקפידה על מנת לאפשר לכם את הנוחות המירבית ומכילה כבלים / לוויין, חדר אמבטיה פרטי וטלוויזיה.

כללי

שירות חדרים, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

גינה

שירותים

אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-13:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Hotel Harom Gunar

המלון המקסים נמצא באופן אידיאלי במרכז קצקמט ומציע ג'קוזי, סאונה ובריכת שחייה.

Hotel Harom Gunar מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם בריכת ילדים, מכון יופי ומעלית. השרותים כוללים בין השאר סאונה טורקית, אינטרנט אל- חוטי חינם ושירות הזמנת כרטיסים. הצוות המקצועי בדוכן הקבלה זמין עבורכם וישמח להקשיב ולעזור עם כל שאלה ודרישה שיעלו בזמן ביקורכם.

החדרים הנוחים בHotel Harom Gunar מכילים טלוויזיה, כבלים / לוויין וכספת. בנוסף החדרים מאובזרים במיני בר, טלפון וחדר אמבטיה פרטי. לנוחות מירבית, כלולים בחדר גם חלוקי רחצה.

הבר של Hotel Harom Gunar מציע מגוון משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. ארוחי המלון מוזמנים ליהנות מארוחה טובה במסעדה כמו גם מארוחת בוקר מפנקת המוגשת בכל יום. ובנוסף יש מבחר רחב של מסעדות ובתי קפה אשר נמצאים באזור למלון.

מקומות אטרקטיביים שונים ופופולריים נמצאים במרחק של מספר דקות הליכה מהמלון.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, בר / לאונג', מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, חלוקי רחצה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, מיטת תינוק

פעילויות

בריכת שחייה, ספא /מכון יופי, סאונה, ביליארד, הטלת חצים, ג'קוזי, מסאז', אמבטיית אדים, בריכת ילדים

שירותים

מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, כספת, שולחן כתיבה, שירות הזמנת כרטיסים

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 7 ביקורות אורחים
2 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 2 מצאו אותו מסייע ומנומס
מצאנו 2 ביקורות שאמרו שהמלון ממוקם במיקום נוח
מתוך 3 ביקורות על מסעדת המלון, 2 המליצו לאכול בה

Aranyhomok Business Wellness Hotel

Kossuth tér 3, קצקמט, הונגריה

המיקום המרכזי של Wellnesshotel Aranyhomok יאפשר לכם לראות את מיטב המקומות המומלצים של קצקמט כמו למשל Lake Dello אשר נמצאים רק 10 דקות הליכה.

לאחר יום של קניות וטיולים בקצקמט, אורחי המלון יכולים להירגע בסאונה או להתרענן בבריכה. בנוסף לחדר/י ישיבות ומכון יופי, יש במלון קבלה הפועלת 24 שעות, מרכז עסקים וקונסיירז'. הינכם מוזמנים להתפנק ולהירגע במתקני הספא אשר כוללים בין השאר ג'קוזי וסולריום. אורחי המלון אשר מעוניינים להישאר אקטיביים בזמן חופשתם יהנו מחדר הכושר המודרני והמיקצועי. לנוחיותכם, הצוות דובר מגוון שפות והוא ישמח לתת מידע ולעזור בארגון שהייתכם בקצקמט ולספק מידע מקיף על האזור.

Wellnesshotel Aranyhomok מציע חדרים נוחים, ממוזגים ועם גישה לאינטרנט אל חוטי על חשבון הבית. בין השאר, תמצאו בחדרים טלוויזיה, כספת וכבלים / לוויין. הם מציעים מקרר, מיני בר ומגהץ. בנוסף ישנם חלוקי רחצה לנוחות מירבית.

הבר של Wellnesshotel Aranyhomok מציע מגוון משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. בנוסף פועלת במלון מסעדה.

נמל התעופה הבינלאומי בודפשט פריגי ממוקם במרחק קצר של 60 דקות נסיעה. המלון מציע חניה מקורה ובנוסף אפשר להזמין הסעות אל ומנמל התעופה.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, בר / לאונג', חדרים ללא עישון, מיני בר, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, חלוקי רחצה, מקלחת, מיטת תינוק, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, ספא /מכון יופי, סאונה, אמבטיה, אופניים, מתקני כושר, ג'קוזי, מסאז', אמבטיית אדים, בריכה מקורה, בריכה חיצונית

שירותים

מרכז עסקים, מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, שרותי אירועים, כספת, שירות השכמה, חנויות, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס, אזורים יעודיים לעישון, חנויות במלון, חנות מזכרות/מתנות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון. ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 7 ביקורות אורחים
2 אורחים ציינו את נקיון החדרים בביקורתם, 2 אמרו שהם היו מאוד נקיים
2 אורחים ציינו את גודל החדרים בביקורתם, מתוכם 2 אמרו שהם היו קטנים

Hotel Soleil Szeged

Hotel Soleil Szeged מציע לאורחיו מיקום אידיאלי בלב העיר.

Hotel Soleil Szeged מציע קבלה הפועלת 24 שעות, מעלית ומכון יופי. הגישה לרשת האלחוטית היא בחינם. הצוות המקצועי ישמח להזמין עבורכם סיורים לאתרים פופולריים במהלך חופשתכם בסגד ולספק המלצות על מסעדות ובתי קפה באזור.

כל החדרים המודרניים של Hotel Soleil Szeged מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם כבלים / לוויין, מרפסת וטלוויזיה עם מסך שטוח. החדרים מכילים מטבח מאובזר, מיני בר וכספת ולנוחותכם המלון מציע גם שירות חדרים. בכל החדרים תמצאו תקרה גבוהה.

באספרסו בר של המלון תוכלו להתרווח עם קפה או תה ולהנות מארוחה קלה. ובנוסף יש מבחר רחב של מסעדות ובתי קפה אשר ממוקמים באזור למלון. את ארוחת הבוקר ניתן לקבל בחדרים ולהנות ממנה בנינוחות ובפרטיות.

מקומות אטרקטיביים רבים ופופולריים ממוקמים במרחק של מספר דקות הליכה מהמלון. אורחי ההמלון נהנים מחניה ללא תשלום.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מיקרוגל, טלוויזיה, טעימות יין, בית קפה, ארוחת בוקר בחדר, אח

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, ספא /מכון יופי, מסאז'

שירותים

מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, שרותי אירועים, כספת, מכונת צילום , שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 10:00


Granada Conference, Wellness and Sport Hotel

Harmonia Utca 12, קצקמט, הונגריה

במלון יש אינטרנט אל- חוטי חינם, מסלול גולף ומגרשי טניס, וגם קבלה הפועלת 24 שעות, חדר/י ישיבות וסאונה.

הספא של המלון מציע מבחר טיפולים מענגים כמו למשל עיסוי, סאונה טורקית וסולריום. בנוסף לחדרי דיונים ובריכה פנימית, יש במלון גם רחבת באולינג, כספת ושירותי כביסה. בחצר השלוה של המלון תוכלו לשבת ולהירגע. מבין מבחר השירותים המיועדים למשפחות תמצאו מגרש משחקים. לנוחיות האורחים, הGranada Conference, Wellness and Sport Hotel נגיש לאורחים בכסאות גלגלים עם חדרים מרווחים וכל השרותים הדרושים לשהיה נגישה ומהנה.

החדרים מאובזרים היטב על מנת לספק נוחות מקסימלית ומציעים חדר אמבטיה פרטי, טלוויזיה וכבלים / לוויין. כל חדר מציע בין השאר מיני בר וטלפון. לנוחות מירבית, כלולים בחדר גם חלוקי רחצה.

נמל התעופה הבינלאומי בודפשט פריגי ממוקם במרחק קצר של 60 דקות נסיעה ברכב. Lake Dello נמצא במרחק של 20 דקות נהיגה מהמלון. מרכז קצקמט נמצא במרחק נסיעה של 20 דקות.

כללי

שירות חדרים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, מייבש שיער, טלוויזיה, חלוקי רחצה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי

פעילויות

בריכת שחייה, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, ספא /מכון יופי, מגרשי טניס, מסלול גולף, סאונה, מגרש כדורגל, הטלת חצים, מיני-גולף, מגרש משחקים, רחבת באולינג, מסאז', בריכה מקורה

שירותים

מעלית, שרותי אירועים, כספת, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון. ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Hary Hotel Restaurant

את Hary Hotel Restaurant תמצאו במרחק של כ-10 דקות הליכה ממרכז העיר עם חדרים ברמת 3 כוכבים ובנוסף חדר כושר וסאונה.

Hary Hotel Restaurant מציע שירות הזמנת כרטיסים וחדר/י ישיבות. הצוות המקצועי יכול להזמין עבורכם סיורים מודרכים בקצקמט ולספק המלצות על בתי קפה ומסעדות בעיר.

כל החדרים המודרניים של Hary Hotel Restaurant מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם מיני בר, כספת וטלוויזיה. החדרים הממוזגים כוללים מקרר.

הבר של Hary Hotel Restaurant מציע מגוון משקאות איכותיים ותפריט קל באווירה נעימה. בנוסף פועלת במלון מסעדה.

המלון נהנה ממיקום נוח עם עם מבחר רחב של אתרים פופולריים במרחק הליכה קצר. Lake Dello נמצא במרחק של 20 דקות הליכה בלבד מהמלון.

כללי

מסעדה, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, מקרר, טלוויזיה, מקלחת

פעילויות

חדר כושר, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, סאונה, מתקני כושר

שירותים

שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, כספת, מכונת צילום , שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 10:00


Bella Hotel Szeged

המלון המדורג 3 כוכבים נמצא בלב סגד.

במלון תמצאו קבלה הפועלת 24 שעות, אינטרנט אל- חוטי חינם ומעלית. השרותים כוללים בין השאר אחסון מזוודות, דוכן השכרות רכב ושירותי כביסה. לנוחיותכם, הצוות דובר מגוון שפות והוא ישמח לתת המלצות ולעזור בתכנון שהייתכם בסגד ולספק מידע מקיף על האזור.

כל אחד מהחדרים המוארים של Hotel Bella Szeged מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם מרפסת, טלוויזיה וכבלים / לוויין. הם כוללים מקרר, טלפון ומיני בר. כל החדרים הממוזגים בHotel Bella Szeged חסינים לרעש.

ישנה חניה חינם עבור האורחים שמגיעים למלון עם אוטו. Lake Feher Szeged נמצא במרחק של 20 דקות נסיעה.

כללי

מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, שירותים פרטיים

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, גינה

שירותים

מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, צוות דובר מגוון שפות, שירותי כביסה, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון. במלון קיים חיבור אינטרנט דרך מודם/ חיבור טלפון

חניון

במלון ישנו חניון חינם חנייה לאוטובוסים במקום.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 10:00


Hotel Matrix

המלון ממוקם במרחק של 10 דקות הליכה למרכז העיר ומספק מגורים נהדרים במחיר משתלם הכוללים אינטרנט אל חוטי חינם.

Hotel Matrix מציע קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם חדרי דיונים, חדר/י ישיבות ושירותי כביסה. הצוות הידידותי יכול לעזור לכם בארגון והזמנת פעילויות וסיורים מודרכים בסגד ולהציע רעיונות למסעדות ובתי קפה באזור.

החדרים ממוזגים וכוללים טלוויזיה, חדר אמבטיה פרטי וכבלים / לוויין.

מיקום המלון מאפשר לאורחים להגיע למגוון לאטרקציות התיירותיות שבאזור בהליכה. הLake Feher Szeged נמצא במרחק של 20 דקות נהיגה.

כללי

פתוח לחיות מחמד, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, מיטת תינוק

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים

שירותים

עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, חדרים לועידות וסמינרים, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, מכונת צילום , שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס, אזורים יעודיים לעישון

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Forro Fogado Restaurant Pension Camping

במקום Forro Fogado Restaurant Pension Camping תמצאו בריכת שחייה, אינטרנט אל- חוטי חינם, ומגרש משחקים.

שרותי המקום כוללים טראסה וחנייה במקום. הגינה היא המקום המושלם לשבת ולהירגע.

החדרים הנוחים בForro Fogado Restaurant Pension Camping כוללים טלוויזיה.

מסעדת המקום מציעה תפריט מודרני ואווירה נעימה.

כללי

מסעדה, טלוויזיה, מקלחת

פעילויות

בריכת שחייה, גינה, מגרש משחקים, מסלולי הליכה

שירותים

שרותי אירועים, מכונת צילום , שרותי פקס, אזורים יעודיים לעישון

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 10:00


Hotel Erzsebet Paks

Szent Istvan ter 2, קלוצה, הונגריה

Hotel Erzsebet Paks מציע מעלית, בריכה פנימית וסאונה. השרותים כוללים בין השאר מרכז עסקים, מרכז בריאות וספא ואינטרנט אל- חוטי חינם. מתקני הפנאי של Hotel Erzsebet Paks כוללים דיג ורכיבת סוסים.

החדרים הנוחים בHotel Erzsebet Paks כוללים טלוויזיה עם מסך שטוח, כבלים / לוויין ומרפסת. כמו כן החדרים מכילים מיני בר, מגהץ וכספת. בנוסף כלולים נעלי בית וחלוקי רחצה לנוחות מירבית.

הבר של Hotel Erzsebet Paks מציע מבחר משקאות איכותיים ותפריט קל באווירה נעימה. שרות החדרים זמין 24/7 והצוות המקצועי ישמח לעמוד לרשותכם תמיד.

כללי

שירות חדרים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, חלוקי רחצה, מקלחת

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, ספא /מכון יופי, סאונה, פעילויות ימיות, דיג, רכיבת סוסים, מתקני כושר, מסאז', ספא ומכון בריאות, אמבטיית אדים, בריכה מקורה

שירותים

מרכז עסקים, מעלית, כספת, חדרי דיונים, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Marika Panzio

במקום Marika Panzio תמצאו אינטרנט אל- חוטי חינם, בריכה (בעונה), ואחסון מזוודות.

החדרים ממוזגים ומכילים חדר אמבטיה פרטי, טלוויזיה וכבלים / לוויין.

המקום נהנה ממיקום אידיאלי עם עם מבחר רחב של אתרים פופולריים במרחק הליכה קצר. מרכז העיירה סגד הינו רק 10 דקות נסיעה.

כללי

מיזוג אוויר, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי

פעילויות

בריכת שחייה, גינה, בריכה חיצונית

שירותים

אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 10:00


Hotel Malom Kiskunfelegyhaza

Szentesi út 23/A, קישקונפלייהאזה, הונגריה

המלון המקסים ממוקם באופן אידיאלי במרכז קישקונפלייהאזה ומציע אמבט ספא, חדר כושר ואינטרנט אל- חוטי חינם.

Hotel Malom Kiskunfelegyhaza מציע חדר/י ישיבות, מעלית וקבלה הפועלת 24 שעות. השרותים כוללים בין השאר שירותי כביסה, חדרי דיונים ואחסון מזוודות. לנוחיות האורחים, הHotel Malom Kiskunfelegyhaza נגיש לאורחים בכסאות גלגלים עם חדרים מרווחים וכל השרותים הדרושים לשהיה נגישה ומהנה.

כל אחד מהחדרים המודרניים של Hotel Malom Kiskunfelegyhaza מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם כבלים / לוויין, טלוויזיה ומגהץ.

הבר של Hotel Malom Kiskunfelegyhaza מציע מבחר משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה.

ישנה חניה חינם עבור האורחים שמגיעים למלון עם רכב. הצוות הידידותי בעמדת ההזמנות ישמח לעזור בארגון והזמנת פעילויות וסיורים מודרכים בקישקונפלייהאזה.

כללי

שירות חדרים, נגישות לנכים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, גישה לכסא גלגלים, מקלחת

פעילויות

חדר כושר, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, אמבט ספא / ג'קוזי, מתקני כושר

שירותים

מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, צוות דובר מגוון שפות, חדרי דיונים, שירותי כביסה, חנויות, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, חנויות במלון

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 10:00


Hotel Korona Szeged

המלון ממוקם באופן אידיאלי במרכז העיר ומהווה בסיס נהדר לחופשתכם בסגד.

האזור של המלון הינו מוביל את חיי הלילה ואתם תהנו ממבחר גדול של מועדונים ומסעדות.

כללי

שירות חדרים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, ספא /מכון יופי, סאונה, מסאז'

שירותים

חדרים לועידות וסמינרים, שולחן כתיבה, שירות הזמנת כרטיסים, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Nyarfas Vendeghaz

Külterület 35, סגד, הונגריה

בדירות המרווחות של Nyárfás Vendégház תמצאו טלוויזיה, מטבחון וחדר אמבטיה פרטי. בנוסף יש מספר דירות מרווחות הערוכות לאירוח משפחות.

ישנה חניה חינם עבור האורחים שמגיעים לדירות נופש עם רכב. מרכז סגד נמצא במרחק 20 דקות נהיגה.

כללי

פתוח לחיות מחמד, חדרים ללא עישון, מטבחון, פינת קפה ותה, מיקרוגל, טלוויזיה, חדר אמבטיה משותף, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי

פעילויות

גינה, פעילויות ימיות, רכיבת סוסים, שייט בקייאק, מסלולי הליכה

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-16:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Aquarius Vendeghaz

Szent-Györgyi Albert utca 13, סגד, הונגריה

המלון נמצא רק 20 דקות הליכה ממרכז העיר ומציע אינטרנט אל- חוטי חינם ומגרשי טניס חיצוניים.

Aquarius Vendeghaz מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם קונסיירז', שירותי כביסה ואחסון מזוודות. למען הנוחות המקסימלית של כלל האורחים, יש במקום חנייה מאובטחת וכביסה בשירות עצמי. ישנן מבחר פעילויות מים אטרקטיביות ובלעדיות.

בחדרים המרווחים של Aquarius Vendeghaz תיהנו מטלוויזיה עם מסך שטוח, כבלים / לוויין וחדר אמבטיה פרטי. בנוסף החדרים מאובזרים במקרר, פינת קפה ותה ומכונת קפה. כל החדרים הממוזגים של הAquarius Vendeghaz הם חסינים לרעש.

מסעדת המלון מציעה תפריט מגוון ואווירה רגועה. ובנוסף יש מבחר רחב של מסעדות ובתי קפה אשר נמצאים בסמוך למלון.

מקומות אטרקטיביים שונים ופופולריים נמצאים במרחק הליכה קצר מהמלון. הסעות אל ומנמל התעופה יוצאות באופן סדיר מהמלון.

כללי

מסעדה, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מטבחון, פינת קפה ותה, מיקרוגל, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, מיטת תינוק

פעילויות

מגרשי טניס, גינה, פעילויות ימיות, מגרשי טניס - חיצוניים, מסלול ג'וגינג ופעילות גופנית

שירותים

קונסיירז', עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, שירותי כביסה, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Forro Fogado Hostel

באכסניה Forro Fogado Hostel יש בריכת שחייה, אינטרנט אל- חוטי חינם, ומגרשי טניס.

Forro Fogado Hostel מציע טראסה ומגרש משחקים. הגינה היא המקום האידיאלי לתפוס שלווה.

כל החדרים המודרניים של Forro Fogado Hostel מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם חדר אמבטיה פרטי וארונות.

בהאכסניה יש מסעדה ובר עם אוירה נעימה ותפריט מגוון.

כללי

מסעדה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי

פעילויות

בריכת שחייה, מגרשי טניס, גינה, אופניים, ביליארד, מגרש משחקים, מסלולי הליכה

שירותים

מכונת צילום , שרותי פקס, אזורים יעודיים לעישון

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 10:00


Fenyo Panzio

Kulterulet 1, Asotthalom, הונגריה

בחדרים המרווחים של Fenyo Panzio תיהנו מטלוויזיה ומאוורר תקרה. ותוכלו גם להזמין מראש חדרים ללא עישון.

כללי

שירות חדרים, חדרים ללא עישון, טלוויזיה, מקלחת

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, אמבטיה

שירותים

חדרי דיונים

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Homokhatsagi Tanya-birtok

Tanya 592, Asotthalom, הונגריה

כללי

שירות חדרים, מסעדה, חדרים ללא עישון, שי מוצרי טיפוח, חלוקי רחצה, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, ארוחות צהריים ארוזות, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

בריכת שחייה, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, ספא /מכון יופי, סאונה, חוף פרטי, גינה, הטלת חצים, רכיבת סוסים, מסלולי הליכה, מסאז', סולריום, ספא ומכון בריאות, בריכה חיצונית, משחקי וידאו

שירותים

המרת מט"ח, חנויות, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, חנות מזכרות/מתנות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 10:00


Udvarhaz Apartman

István Király út 8, Morahalom, הונגריה

כללי

מיזוג אוויר, טלוויזיה, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, רכיבת סוסים, מסלולי הליכה, אגם

שירותים

מעלית

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 10:00


Szelkakas Panzio

Szeged Szél utca 22/b, סגד, הונגריה

כללי

מסעדה, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, טלוויזיה, מקלחת

פעילויות

ספא /מכון יופי, מסלול גולף, אמבט ספא / ג'קוזי, מסאז'

שירותים

שרותי אירועים, אזורים יעודיים לעישון

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 10:00


Apponyi Kiskastely

המקום המקסים נמצא באופן אידיאלי במרכז Medina ומציע אינטרנט אל- חוטי חינם, בריכה (בעונה) וסאונה.

מתקני המקום כוללים ספריה, חנייה במקום ואחסון מזוודות. מתקני הפנאי של Apponyi Kiskastely כוללים שיט בקיאק, דיג ושיט בקנו.

בחדרים המרווחים של Apponyi Kiskastely תיהנו מטלוויזיה עם מסך שטוח, כספת וכבלים / לוויין. בכולם תמצאו מיני בר.

מסעדת המקום מציעה תפריט מקורי ואווירה שקטה.

כללי

מסעדה, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, מקלחת

פעילויות

בריכת שחייה, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, ספא /מכון יופי, סאונה, טיולים מודרכים, גינה, אופניים, פעילויות ימיות, דיג, רכיבת סוסים, שייט בקאנו, שייט בקייאק, מסלולי הליכה, מסאז', סולריום, בריכה חיצונית

שירותים

כספת, השכרת אופניים, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Fortuna Vendeghaz

Röszkei út 12, Morahalom, הונגריה

כללי

טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה

פעילויות

גינה

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-11:00

צ'ק אאוט

לפני 9:00


Nemeth Vendeghaz Fadd-Dombori

כללי

פינת קפה ותה, מייבש שיער, מקלחת, אזור/שולחנות פיקניק

פעילויות

מגרשי טניס, פעילויות ימיות, דיג

שירותים

חנויות, חנויות במלון

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00



View Larger Map

מלונות בקישקונהאלש, מלונות בהונגריה, הזמנת מלון בקישקונהאלש, בתי מלון בקישקונהאלש, דילים למלונות בקישקונהאלש, השוואת מחירים למלונות בקישקונהאלש, השוואת מלונות בקישקונהאלש, הנחות למלונות בקישקונהאלש, מלונות זולים בקישקונהאלש, השוואת בתי מלון בקישקונהאלש, נופש בקישקונהאלש, נופש בהונגריה,

קישקונהאלש: http://www.hotels-seeker.com/HE/City/Kiskunhalas_2.htm
הונגריה: http://www.hotels-seeker.com/HE/CountryAll/Hungary.htm

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה